 |
申請者向けメニュー>支払請求書作成(請求情報の入力>支払請求書情報表示>補助事業者等の入力>変更後の交付(予定)額及び研究実施計画の入力>処理中>支払請求書確認) |
【変更後の交付(予定)額】 【Grant Money (to Be Delivered) after the Change】
※年度ごとに変更後の交付(予定)額を入力してください。
※最終年度の交付(予定)額を0円として請求を行っても、研究期間は短縮できませんのでご注意ください。
*Enter the grant money (to be delivered) in each fiscal year after the change.
*Please note that you cannot shorten the research period even if you request the grant money (to be delivered) in the final fiscal year to be 0 yen.
|
交付申請書等に記載の額(円) Amount in the Form of the Formal Application for Grant Delivery, etc. (Yen) |
変更後の交付(予定)額(円) Grant Money (to Be Delivered) after the Change (Yen) |
直接経費 Direct Costs |
直接経費 Direct Costs |
2011年度 Fiscal Year 2011 |
2,200,000 |
2,200,000 |
2012年度 Fiscal Year 2012 |
1,200,000 |
1,500,000 |
2013年度 Fiscal Year 20XX |
1,100,000 |
* |
2014年度 Fiscal Year 20XX |
500,000 |
* |
合計 Total |
5,000,000 |
5,000,000 |
|
【前倒し支払請求】 【Request for Front-loaded Payment】
※「前倒し支払請求の必要性、前倒しを求める背景」及び「後年度の交付予定額を減額しても研究目的を達成できる理由」を入力してください。 *Enter “Necessity of Request for Front-loaded Payment and Background for the Request” and “Reason Why You Can Achieve the Purpose of the Research Even If the Grant Money to Be Delivered for Subsequent Year(s) Is Reduced.”
【本年度以降の研究実施計画】 [Research Implementation Plan for This Fiscal Year and Beyond]
※本年度以降の変更後の研究実施計画を変更点を中心に入力してください。
【新たに購入する予定の主要な物品の内訳】 【Breakdown of Main Goods to Be Newly Purchased】
※新たに購入することとなった、1品又は1組若しくは1式の価格が50万円以上の主要な物品を入力してください。
※共用設備を購入する場合は、当該補助事業で負担する額が50万円未満であっても、
価格が50万円以上の場合には、当該設備について入力すること。この際、数量・単価の欄には購入する設備の数量・単価を入力し、
共用設備購入の負担額の欄には、「共用設備」のチェックボックスにチェックの上、当該補助事業で負担する額を入力すること。
*Enter main goods worth 500,000 yen or more per unit, or set or suite that will be newly purchased.
*If you purchase a joint-use facility worth 500,000 yen or more, please enter the facility even if the amount allocated to cover the purchase under the funded project is less than 500,000 yen. In this case, enter the quantity and unit price of the joint-use facility for purchase in the columns of “Quantity” and “Unit Price,” and check off “Joint-use Facility” and enter the amount to be covered under the funded project in the column of “Share of Cost for Purchase of Joint-use Facility.”
|
 |